شعار ما:

مشاوره حرفه‌ای، بر مبنای اصول حرفه‌ای

  • مشاوره‌ی مدیریت نیازمندِ بینش، تجربه، دانش و اصول حرفه‌ای مستحکمی است؛
  • مشاوران مدیریت دانش مدیریت را طی سال‌ها تجربه و تأمل در سازمان‌های متنوع به آزمون گذاشته، کسب کرده و انباشته‌اند؛
  • مشاوران حرفه‌ای، با به‌کارگیری مستمر دانش و تجربه، به مدل‌های بومی خاص خود برای حل مسائل متفاوت و منحصربه‌فردِ سازمان‌ها دست یافته‌اند؛
  • پای‌بندی به اصول حرفه‌ایِ مشاوره‌ی مدیریت همان سرمایه‌ی ما برای مشارکت در فعالیت‌های توسعه‌ایِ سازمان‌ها و بنگاه‌های ایرانی است؛
  • بیش از پنجاه سال سابقه‌ی حرفه‌ایِ مشاوره‌ی مدیریت، و توجه و تعهد به اخلاق حرفه‌ای در این حوزه، که طی ده‌ها سال، سینه به سینه در کالبد فرهنگیِ سازمان حفظ شده، مایه‌ی مباهات سازمان است.

همیشه و در همه جا و در همه شرایط، خداوند بزرگ را حاضر و ناظر بر کارم می‌بینم و خالصانه رضایت او را می‌جویم.
معتقدم که مدیریت، نظامی خلاق و ثمربخش برای بهترین بهره‌برداری از منابع محدود مادی و انسانی در راه توسعه اقتصادی و اجتماعی است.
سعی دارم نه تنها کار و رفتارم معرف خوبی از یک کارشناس حرفه‌ای مدیریت و نمونه مطلوبی از عملکرد سازمان باشد، بلکه ایده‌ها و معیارهای زندگی حرفه‌ای و خصوصی‌ام چنان بلند و عالی شود که به ارتقاء حیثیت حرفه‌ای و به اعتبار سازمانم کمک نماید.
پیوسته می‌کوشم تا افکار عمومی مردم ایران را با فلسفه، مفاهیم، کاربرد و فواید دانش مدیریت آشنا سازم.
سازمان و شخص خودم را درخدمت مشتری می‌دانم و مصلحت وی را مقدم قرار می‌دهم.
نسبت به مشتری حس همدلی دارم و در تمامی مراحل انجام خدمت خود را به جای وی قرار می‌دهم و از دیدگاه او نتایج کارم را ارزیابی می‌کنم.
به نتایج نهایی کار و اثربخشی راه‌حل‌های پیشنهادی واقفم و می‌کوشم تا ایده‌آ ل‌های نظری را با شرایط واقعی و مقتضیات زندگی به ثمربخش‌ترین وجه آشتی دهم.
کلیه اطلاعات و اسرار مربوط به مشتری را که از طریق اجرای طرح‌ها و تماس‌های دیگر به دست می‌آید ، محرمانه تلقی می‌کنم .
هیچگاه به توانایی تخصصی خود قانع نیستم و تلاش مستمر دارم تا دامنه دانش و مهارت حرفه‌ای را تا سرحد استعداد و قابلیت فردی‌ام توسعه دهم.
می‌کوشم تا در انجام و ارزیابی کار، طبعی کمال‌جو و سلیقه‌ای مشکل پسند داشته باشم. از یکنواخت بکار بردن یک راه‌حل ثابت برای مسایل بپرهیزم و از ارزش‌ها و سازش‌های عامیانه بگریزم.
خود را در مقابل نتایج ناشی از طرح‌ها و اقداماتم مسئول می‌دانم و به هیچ کاری اقدام نمی‌کنم مگر آنکه قبلاً اطمینان داشته باشم که منافع حاصل از کارم، بیش از هزینه‌های ناشی از اجرای آن خواهد بود.

امروزه کشور ایران و منطقه‌ی پیرامون‌اش، در کنار فرصت‌های متعدد، با چالش‌های بسیاری نیز مواجه است؛ هم در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی، و همک در عرصه‌های زیست‌محیطی، فرهنگی و …. سازمان مدیریت صنعتی خود را مسئول و متعهد می‌داند تا با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود، در کنار سایر ذی‌نفعان کلیدی، در رفع چالش‌های موجود و استفاده از فرصت‌های پیشِ روی ملت‌های ایران و منطقه بکوشد. تیم سازمان به انرژی حاصل از «هم‌افزایی» برای ظرفیت‌سازی‌های روزافزون تک‌تک ذی‌نفعان بسیار امیدوار است و تلاش دارد با پیوستن توان‌مندی‌های خود به توان‌مندی‌های سایر صنایع، سازمان‌ها، نهادها و کسب‌وکارهای کشور حل مسائل کشور را با اولویت‌دادن به اقتصاد و صنعت تسهیل کند و این مهم بدون همراهی شما (مدیران، صنعت‌گران، کارفرمایان، کارآفرینان، دانش‌گران، سیاست‌گذاران و …) ممکن نمی‌شود.

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید

خود مگر پیش نهد لطف شما گامی چند