هر موجود زنده برای ادامهی حیات به اکسیژن نیاز دارد. هر سازمان هم برای بقا و موفقیت نیازمند «پول» است، و تأمین، تضمین و برگشت پول به کالبد سازمان نیز دغدغهی «بازاریابی و فروش» است. این کار نیازمند اطلاعات از درون و بیرون شرکت و نیز اطلاعات محیطی است تا تصمیمگیریها بهموقع و درست باشد. وگرنه، نهتنها هزینههای مضاعفی ایجاد میشود، بلکه امکان احیا و بازیابی کسبوکار باارزش شما از دست میرود! اگر تاکنون مدیریت بازاریابی و فروش را جدی نگرفتهاید، حیات سازمان و کسبوکار خود را به خطر انداختهاید.
سازمان مديريت صنعتی، با پشتوانه بيش از 50 سال حضور موثر در فضای اقتصادی و اجتماعی كشور ماموريت خود را كمك به توسعه ظرفيت مديريت و تحول و بهسازی سازمان ها و دستيابی به اهداف توسعه اقتصادی و اجتماعی كشور از طریق مشاوره، آموزش و تحقیق می داند و می كوشد.
تمامی حقوق مادی و معنوی برای معاونت مشاوره و تحقیق سازمان مدیریت صنعتی محفوظ است.