توضیحات بیشتر و سوالات پر تکرار
۱- در این دوره جامع ضمن تاکید بر موضوعات و حیطههای متنوع مارکتینگ و ارائه مفاهیم، ابزارها و متدولوژیها، دورهای کاملا عملی و مبتنی بر پروژه و کار گروهی است.
۲- این برنامه ضمن ارائه تئوریهای علمی، برنامهای کاربردی، جامع و عمیق است. مدلها و ابزارها و استانداردهای توصیهشده طی برنامه از کیسهای واقعی شرکتهای ایرانی است.
* سازمان مديريت صنعتي با بيش از نيمقرن سابقه فعالیت، قدیمیترین نهاد حرفهای مشاوره و آموزش مديريت در خاورميانه به شمار میرود و در حال حاضر نيز همچنان بزرگترین و گستردهترین شبکه مشاوران و مدیران در کشور، ارزیابان حوزههای تخصصی مختلف، اساتید و مدرسان حرفهای و پروژههای واقعی آموزنده بسیاری را در اختیار دارد.
۳- مدیرعلمی و اساتید دوره همگی دارای دانش تخصصی، تحصیلات آکادمیک مرتبط و مهمتر، صاحب تجربه در بسیاری از پروژههای مشاوره مدیریت با موضوع مسائل استراتژیک و مارکتینگ هستند.
۴- در این برنامه، توانایی تدوین برنامه بازاریابی، اجرای آن و نیز پایش مراحل مختلف برنامه به صورت عملی تمرین میشود. لذا، افراد صاحب تجربه میتوانند به افزایش مهارت و حرفهایگری دست یابند. در ضمن، متخصصان مارکتینگ با حضور در این برنامه میتوانند در شبکه مشاوران سازمان مدیریت صنعتی با گروه تخصصی مشاوره بازاریابی و فروش همکاری نمایند و امتیاز موردنیاز برای گواهی تاییدصلاحیت را کسب نمایند.
اجرای این برنامه حدود 6 ماه به طول میانجامد.
هر موضوع دوره در یک جلسه تئوری ارائه و طی جلسات بعدی به صورت کارگاهی و عملیتر مهارتآموزی میشود.
دوره با طرح یک مسئله شروع میشود و عین یک پروژه واقعی است. افراد در گروههای تعیینشده (4 نفره) کارها را انجام خواهند داد.
یک پروژه در حیطه بازاریابی در یک شرکت متوسط و کوچک حدود 4 تا 6 ماه (به اندازه طول این دوره) به طول میانجامد.
در پایان، دانشپژوه از پروژه پایانی خود با حضور مدیران و صاحبنظران دفاع خواهد کرد.
در طول دوره، ارزیابی صلاحیت فردی انجام میشود.
در این برنامه، انجام پروژه حرفهای موضوع مهمی است. ترکیبی از اساتید بازاریابی در رشتههای مختلف بازاریابی این امر را محقق مینمایند.
درصورت شاغل بودن فرد، پروژه در محیط واقعی -همان شرکت و محل کار- تعریف میشود. در صورت عدم امکان تعریف پروژه در شرکت یا عدم اشتغال به کار دانشپژوه، شرکتهایی معرفی میشوند تا پروژه در محیط واقعی انجام شود.
– ارزیابی اول دوره (ورود): پس از بررسی سوابق شغلی و تحصیلی و مصاحبه حضوری تعیین میگردد.
– ارزیابی پایان دوره (فارغالتحصیلی): حضور در جلسات، مشارکت فعال در بحث و کارهای تیمی، ارائه کارهای کلاسی و تمرینها، ارائه و دفاع از پروژه نهایی دوره و اخذ نمره قبولی در آزمونها خواهد بود.
* تایید صلاحیت: در صورتی است که دانشپژوه پروژه پایانی را به نحو احسن دفاع نماید، و در ارزیابی صلاحیت حین دوره حائز شرایط لازم باشد.
شهریه کل این دوره 48 میلیون تومان است. که به دو شیوه قابل پرداخت است:
(۱) نقدی شامل تخفیف ثبتنام زودهنگام (۲) چکهای مدتدار
– شروع دوره: ۷ آذر
– روزهای تشکیل دوره جدید: روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰
* شروع دوره جدید، فعلا هر ۶ ماه یکبار خواهد بود.
* روز و ساعت تشکیل دوره بعدی ممکن است تغییر نماید.
اجرای این برنامه بهصورت حضوری در محل سازمان مدیریت صنعتی (تهران) است، ولی امکان دسترسی از راه دور به محتوا و کلاس برای افرادی که امکان حضور در تهران را ندارند، وجود دارد. بدین ترتیب، علاقهمندان از سراسر کشور میتوانند در این برنامه شرکت کنند.
برای اطلاعات بیشتر و در صورت نیاز میتوانید برای ارتباط با کارشناسان طرح از طریق شماره تلفنهای ۲۲۰۴۶۹۱۹-۰۲۱ یا ۸۸۶۰۴۲۷۷-۰۲۱ یا ایمیل imiconsulting@imi.ir در تماس باشید.
و یا در صورت موافقت با کلیات برنامه بمنظور پیش ثبتنام و هماهنگی مصاحبه، فرم «پیش ثبتنام» بالا را تکمیل نمایید.