مشاوره در حوزه‌ی مدیریت بازاریابی و فروش

موفق ترین سازمان‌ها در زمینه بازایابی و فروش برروی مشتریان خود متمرکز می‌شوند. چنین سازمان‌هایی به تحلیل داده‌ها، چابک‌سازی فرایندها و ایجاد فرهنگ یادگیری توجه ویژه دارند و سعی می‌کنند هرچه بیشتر به سمت رفع نیازهای تک‌تک مشتریان و خلق یک تجربه شخصی برای آنها حرکت کنند. دستیابی به چنین اهدافی نیازمند تغییر و تحول سازمانی است.

ما به شما کمک می­کنیم تا چنین تحولی را لمس کنید.

شرکت‌های موفق فقط در مورد “تجربه مشتری” شعار نمی‌دهند بلکه اولویت آنها نتیجه اثربخش و رضایتی است که مشتری از سفر با آنها تجربه می‌کند. شرکت‌های موفق چالش ها را سهل و روان می‌کنند. بدین ترتیب که خدمات و استراتژی بازاریابی و فروش را به نحوی به مورد اجرا می‌گذارند که ارائه محصولات و خدمات به مشتریان آسان، راحت و در جهت رفع نیازهای آنها باشد.
سازمان‌ها با روش‌های قدیمی، سنتی و غیراستراتژیک نمی‌توانند به چنین یکپارچگی در امر بازاریابی و فروش و در نهایت به رشد سازمانی چشمگیری که به دنبال آن هستند، دست یابند. آنچه که آنها نیاز دارند پارادایم جدیدی است که بتواند فعالیت‌های مختلف بازاریابی و فروش را یکپارچه و هماهنگ کند. چنین پارادایمی نیازمند درک عمیقی از بازار، مشتریان و رقباست تا بتواند سازمان را قادر به کسب تجربیات جدید کرده و باعث رشد سریع آن شود.
ما به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کنیم تا با انجام تحقیقات بازاریابی، برنامه ریزی، اجرا و کنترل، تقاضا را اداره و سرپرستی کنند. هم چنین بتوانند در چارچوب برنامه‌ریزی بازاریابی، در مورد بازارهای هدف، جایگاه‌یابی در بازار، تولید کالای جدید، قیمت‌گذاری، کانال های توزیع کالا، ارتباطات و تبلیغات پیشبردی تصمیم گیری کنند.
در این مسیر سازمان‌ها و شرکت‌ها قادر خواهند بود توانمندی‌های فنی و انسانی، فرآیندها، وظایف سازمانی و فرهنگ سازمانی خود را نیز ارتقا دهند. این امر سبب می‌شود تا بخش بازاریابی و فروش شرکت‌ها داده محور و چابک‌تر شود.
شرکت‌های موفق به دنبال ارائه راه حل برای یک مسئله نیستند بلکه شالوده‌های رشد و تعالی را پایه‌ریزی می‌کنند.
ما به شما در پایه‌ریزی چنین شالوده‌ای کمک می‌کنیم.

روش‌هایی که ما می‌توانیم بازاریابی و فروش شما را متحول کنیم:

ارتقای رهبران بازاریابی

در دنیای امروز، رهبران بازاریابی با محیطی روبرو هستند که دائماً در حال تغییر و دگرگونی بوده، و با نااطمینانی و نوآوری همراه است. ما به رهبران بازاریابی کمک می­کنیم تا در چنین محیطی، با اطمینان مسیر رشدی پایدار را برای سازمان خود پیش بگیرند.

شناسایی نیازها و توقعات مشتریان

شرکت­ها می­بایست نیازها و توفعات مشتریان امروزی خود را مورد شناسایی قرار دهند تا بتوانند برای آنها خلق ارزش کرده و تجربه­ی مطلوب و خوشایند خرید را برایشان فراهم آورند. بدین ترتیب است که سازمان­ها قادر خواهند بود این آگاهی را به مزیت رقابتی تبدیل کنند.

ما به سازمان­ها کمک می­کنیم تا اطلاعات و داده­های مربوط به مشتریان را اولویت‌بندی کنند و بدین ترتیب بتوانند دلایل نارضایتی مشتریان را شناسایی کنند، قیمت­ها را بهینه کرده و بهترین استراتژی­های بازاریابی را تدوین و به اجرا بگذارند.

بازاریابی دیجیتال (دیمارک)

ظهور کانال­های جدید بازاریابی در فضای مجازی تغییرات بنیادینی در رفتار و انتظارات مصرف‌کنندگان بوجود آورده است. مشاوران ما با ارائه راهکارهای تحول دیجیتال (Digital Transformation) سازمان­ها را قادر خواهند ساخت تا نیازهای مشتریان خود را پیش بینی کنند و بهتر وبیشتر به آنها پاسخ دهند.

فروش دیجیتال

ایجاد تعادل میان راه‌کارهای نوین نفوذ در بازارهای امروزی و روش­‌های سنتی فروش، کلید موفقیت در فروش دیجیتال است. ما به سازمان­ها کمک می­کنیم تا اثرپذیری استراتژی­‌های بازاریابی و فروش دیجیتال خود را با استفاده از مدل­های مبتنی بر داده‌­ها افزایش دهند.

توانمندسازی بخش بازاریابی و فروش

بخش بازاریابی مسئول پاسخگویی و واکنش سریع به شرایط متغیر و پرآشوب بازار است که این امر وظیفه رهبران بازاریابی را پیچیده و سخت کرده است. ما به سازمان­ها کمک می­کنیم تا درزمینه توانمندسازی بخش بازاریابی خود سرمایه‌­گذاری کنند. این سرمایه‌­گذاری تنها با آموزش، ایجاد و نهادینه­‌سازی باور مدیران به اصلاحات سریع و مستمر و متناسب با نیازهای بازار به حقیقت خواهد پیوست.

تدوین استراتژی شبکه‌­های فروش

در دنیای امروز، مشتریان به سرعت در حال یادگیری روش­‌های جدید کسب اطلاعات در مورد محصولات، نحوه خرید و نیز تخفیف‌هایی هستند که عرضه­‌کنندگان مختلف برای خرید آنها پیشنهاد می­کنند. ما به سازمان ها و شرکت‌ها این امکان را می­دهیم تا استراتژی­‌های ورود به بازار (Go-To-Market Strategies) را با بهره­‌گیری از ابزارها، داده­‌ها و تحلیل‌­های ب­روز متحول سازند و فعالیت­‌های بازاریابی را همسو و هماهنگ با استراتژی­‌های بازاریابی و فروش خود کنند.

خدمات و محصولات ما در حوزه‌ی بازاریابی و فروش

مسئله‌یابی و زیربناهای مدیریت بازاریابی و فروش

ممیزی بازاریابی و فروش (عارضه‌یابی)؛

تدوین استراتژی‌ها و روش‌های قیمت‌گذاری، مدیریت کالا و خدمت، توزیع، تبلیغاتی و ترفیع و ترویج؛

تدوین و طراحی برنامه بازاریابی؛

مدیریت برند و برندآفرینی؛

تحقیقات بازار و بررسی بازارهای داخلی و خارجی؛

بازاریابی حوزه‌های صنعت و بخش‌های صنعتی؛

بازاریابی خدمات

بازاریابی صنعتی

بازاریابی صادراتی

بازاریابی و فروش مبتنی بر تحول دیجیتال.

نظام‌‎ها و فرآیندهای مدیریت بازاریابی و فروش

راه‌اندازی ساختار و سازمان‌دهی فعالیت‌های واحد بازاریابی، تقویت نیروها و تیم بازاریابی:

راه‌اندازی ساختار واحد فروش، تیم‌سازی و مدیریت عملکرد تیم؛

طراحی نظام‌های مدیریت و برنامه‌ریزی فروش؛

طراحی نظام‌های مدیریت و برنامه‌ریزی بازاریابی؛

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛

باشگاه مشتریان؛

برخی پروژه‌های سازمان در حوزه بازاریابی و فروش

تحقیقات بازاریابی شرکت پاک تلیسه

مدیریت ارتباطات با مشتریان CRM شرکت سیمان خوزستان

توانمندسازی بازاریابی و فروش شرکت آجرهای ماندگار سهیل

تحقیق بازار بسته‌بندی ایران همکاری با شرکت مشاوره‌ای رولند برگر

مطالعه و تحلیل بازار خودروهای لوکس خارجی در تهران گروه صنعتی آرتا

طراحی و تدوین استراتژی‌های بازاریابی (به شیوه Action Learning) گروه پاترون

توانمندسازی در حوزه بازار و فروش شرکت پارس آژیراک

مطالعه کانال توزیع شرکت سیمان داراب

توانمندسازی بازاریابی و فروش صنایع فلزی مازند

تدوین برنامه بازاریابی شرکت مبین آزما طب

توسعه سیستم بازاریابی و فروش شرکت اسپیلت

آسیب‌شناسی شرکت بازارگستر پگاه

تدوین استراتژی بازاریابی و فروش مرغک

تدوین استراتژی بازاریابی شرکت پلی اکریل

مطالعه بازار مس و آلومینیوم سدید

توسعه و تقویت واحد مهندسی فروش و بازاریابی دمیرچی

ممیزی بازاریابی و فروش شرکت رز گاز کاشان

تحقیق بازار ایران همکاری با شرکت مشاوره‌ای فرگوسن

برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی و فروش شرکت پارس آژیراک

توانمندسازی واحد فروش و بازاریابی شرکت آریا ایده آبان

تعیین نیازهای آموزشی فروشندگان پخش رازی

طراحی سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان اداره کل خدمات مشتریان شرکت همراه اول

تعریف مشتریان هدف و جایگاه‌یابی برندهای ژاکول و لیکول کیمیاگران لیا

ارائه خدمات مشاوره‌ای طراحی فرآیند سنجش و پایش مستمر رضایت مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش

ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه تحقیقات بازاریابی خدمات دستگاههای کارتخوان

برنامه ریزی یکپارچه زنجیره ارزش و کانال‌های توزیع شرکت ماگنولیا

تعیین تعرفه مناسب خودرو سواری

تجزیه و تحلیل محیط رقابتی شرکت باطری نیرو

ارائه مشاوره‌های کلینیکی حوزه بازاریابی و فروش به بسیاری از شرکت‌های خرد، کوچک و متوسط

برخی مشتریان سازمان