موفق ترین سازمانها در زمینه بازایابی و فروش برروی مشتریان خود متمرکز میشوند. چنین سازمانهایی به تحلیل دادهها، چابکسازی فرایندها و ایجاد فرهنگ یادگیری توجه ویژه دارند و سعی میکنند هرچه بیشتر به سمت رفع نیازهای تکتک مشتریان و خلق یک تجربه شخصی برای آنها حرکت کنند. دستیابی به چنین اهدافی نیازمند تغییر و تحول سازمانی است.
ما به شما کمک میکنیم تا چنین تحولی را لمس کنید.
شرکتهای موفق فقط در مورد “تجربه مشتری” شعار نمیدهند بلکه اولویت آنها نتیجه اثربخش و رضایتی است که مشتری از سفر با آنها تجربه میکند. شرکتهای موفق چالش ها را سهل و روان میکنند. بدین ترتیب که خدمات و استراتژی بازاریابی و فروش را به نحوی به مورد اجرا میگذارند که ارائه محصولات و خدمات به مشتریان آسان، راحت و در جهت رفع نیازهای آنها باشد.
سازمانها با روشهای قدیمی، سنتی و غیراستراتژیک نمیتوانند به چنین یکپارچگی در امر بازاریابی و فروش و در نهایت به رشد سازمانی چشمگیری که به دنبال آن هستند، دست یابند. آنچه که آنها نیاز دارند پارادایم جدیدی است که بتواند فعالیتهای مختلف بازاریابی و فروش را یکپارچه و هماهنگ کند. چنین پارادایمی نیازمند درک عمیقی از بازار، مشتریان و رقباست تا بتواند سازمان را قادر به کسب تجربیات جدید کرده و باعث رشد سریع آن شود.
ما به سازمانها و شرکتها کمک میکنیم تا با انجام تحقیقات بازاریابی، برنامه ریزی، اجرا و کنترل، تقاضا را اداره و سرپرستی کنند. هم چنین بتوانند در چارچوب برنامهریزی بازاریابی، در مورد بازارهای هدف، جایگاهیابی در بازار، تولید کالای جدید، قیمتگذاری، کانال های توزیع کالا، ارتباطات و تبلیغات پیشبردی تصمیم گیری کنند.
در این مسیر سازمانها و شرکتها قادر خواهند بود توانمندیهای فنی و انسانی، فرآیندها، وظایف سازمانی و فرهنگ سازمانی خود را نیز ارتقا دهند. این امر سبب میشود تا بخش بازاریابی و فروش شرکتها داده محور و چابکتر شود.
شرکتهای موفق به دنبال ارائه راه حل برای یک مسئله نیستند بلکه شالودههای رشد و تعالی را پایهریزی میکنند.
ما به شما در پایهریزی چنین شالودهای کمک میکنیم.
روشهایی که ما میتوانیم بازاریابی و فروش شما را متحول کنیم:
ارتقای رهبران بازاریابی
در دنیای امروز، رهبران بازاریابی با محیطی روبرو هستند که دائماً در حال تغییر و دگرگونی بوده، و با نااطمینانی و نوآوری همراه است. ما به رهبران بازاریابی کمک میکنیم تا در چنین محیطی، با اطمینان مسیر رشدی پایدار را برای سازمان خود پیش بگیرند.
شناسایی نیازها و توقعات مشتریان
شرکتها میبایست نیازها و توفعات مشتریان امروزی خود را مورد شناسایی قرار دهند تا بتوانند برای آنها خلق ارزش کرده و تجربهی مطلوب و خوشایند خرید را برایشان فراهم آورند. بدین ترتیب است که سازمانها قادر خواهند بود این آگاهی را به مزیت رقابتی تبدیل کنند.
ما به سازمانها کمک میکنیم تا اطلاعات و دادههای مربوط به مشتریان را اولویتبندی کنند و بدین ترتیب بتوانند دلایل نارضایتی مشتریان را شناسایی کنند، قیمتها را بهینه کرده و بهترین استراتژیهای بازاریابی را تدوین و به اجرا بگذارند.
بازاریابی دیجیتال (دیمارک)
ظهور کانالهای جدید بازاریابی در فضای مجازی تغییرات بنیادینی در رفتار و انتظارات مصرفکنندگان بوجود آورده است. مشاوران ما با ارائه راهکارهای تحول دیجیتال (Digital Transformation) سازمانها را قادر خواهند ساخت تا نیازهای مشتریان خود را پیش بینی کنند و بهتر وبیشتر به آنها پاسخ دهند.
فروش دیجیتال
ایجاد تعادل میان راهکارهای نوین نفوذ در بازارهای امروزی و روشهای سنتی فروش، کلید موفقیت در فروش دیجیتال است. ما به سازمانها کمک میکنیم تا اثرپذیری استراتژیهای بازاریابی و فروش دیجیتال خود را با استفاده از مدلهای مبتنی بر دادهها افزایش دهند.
توانمندسازی بخش بازاریابی و فروش
بخش بازاریابی مسئول پاسخگویی و واکنش سریع به شرایط متغیر و پرآشوب بازار است که این امر وظیفه رهبران بازاریابی را پیچیده و سخت کرده است. ما به سازمانها کمک میکنیم تا درزمینه توانمندسازی بخش بازاریابی خود سرمایهگذاری کنند. این سرمایهگذاری تنها با آموزش، ایجاد و نهادینهسازی باور مدیران به اصلاحات سریع و مستمر و متناسب با نیازهای بازار به حقیقت خواهد پیوست.
تدوین استراتژی شبکههای فروش
در دنیای امروز، مشتریان به سرعت در حال یادگیری روشهای جدید کسب اطلاعات در مورد محصولات، نحوه خرید و نیز تخفیفهایی هستند که عرضهکنندگان مختلف برای خرید آنها پیشنهاد میکنند. ما به سازمان ها و شرکتها این امکان را میدهیم تا استراتژیهای ورود به بازار (Go-To-Market Strategies) را با بهرهگیری از ابزارها، دادهها و تحلیلهای بروز متحول سازند و فعالیتهای بازاریابی را همسو و هماهنگ با استراتژیهای بازاریابی و فروش خود کنند.
خدمات و محصولات ما در حوزهی بازاریابی و فروش
مسئلهیابی و زیربناهای مدیریت بازاریابی و فروش
ممیزی بازاریابی و فروش (عارضهیابی)؛
تدوین استراتژیها و روشهای قیمتگذاری، مدیریت کالا و خدمت، توزیع، تبلیغاتی و ترفیع و ترویج؛
تدوین و طراحی برنامه بازاریابی؛
مدیریت برند و برندآفرینی؛
تحقیقات بازار و بررسی بازارهای داخلی و خارجی؛
بازاریابی حوزههای صنعت و بخشهای صنعتی؛
بازاریابی خدمات
بازاریابی صنعتی
بازاریابی صادراتی
بازاریابی و فروش مبتنی بر تحول دیجیتال.
نظامها و فرآیندهای مدیریت بازاریابی و فروش
راهاندازی ساختار و سازماندهی فعالیتهای واحد بازاریابی، تقویت نیروها و تیم بازاریابی:
راهاندازی ساختار واحد فروش، تیمسازی و مدیریت عملکرد تیم؛
طراحی نظامهای مدیریت و برنامهریزی فروش؛
طراحی نظامهای مدیریت و برنامهریزی بازاریابی؛
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛
باشگاه مشتریان؛
برخی پروژههای سازمان در حوزه بازاریابی و فروش
تحقیقات بازاریابی شرکت پاک تلیسه
مدیریت ارتباطات با مشتریان CRM شرکت سیمان خوزستان
توانمندسازی بازاریابی و فروش شرکت آجرهای ماندگار سهیل
تحقیق بازار بستهبندی ایران همکاری با شرکت مشاورهای رولند برگر
مطالعه و تحلیل بازار خودروهای لوکس خارجی در تهران گروه صنعتی آرتا
طراحی و تدوین استراتژیهای بازاریابی (به شیوه Action Learning) گروه پاترون
توانمندسازی در حوزه بازار و فروش شرکت پارس آژیراک
مطالعه کانال توزیع شرکت سیمان داراب
توانمندسازی بازاریابی و فروش صنایع فلزی مازند
تدوین برنامه بازاریابی شرکت مبین آزما طب
توسعه سیستم بازاریابی و فروش شرکت اسپیلت
آسیبشناسی شرکت بازارگستر پگاه
تدوین استراتژی بازاریابی و فروش مرغک
تدوین استراتژی بازاریابی شرکت پلی اکریل
مطالعه بازار مس و آلومینیوم سدید
توسعه و تقویت واحد مهندسی فروش و بازاریابی دمیرچی
ممیزی بازاریابی و فروش شرکت رز گاز کاشان
تحقیق بازار ایران همکاری با شرکت مشاورهای فرگوسن
برنامهریزی استراتژیک بازاریابی و فروش شرکت پارس آژیراک
توانمندسازی واحد فروش و بازاریابی شرکت آریا ایده آبان
تعیین نیازهای آموزشی فروشندگان پخش رازی
طراحی سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان اداره کل خدمات مشتریان شرکت همراه اول
تعریف مشتریان هدف و جایگاهیابی برندهای ژاکول و لیکول کیمیاگران لیا
ارائه خدمات مشاورهای طراحی فرآیند سنجش و پایش مستمر رضایت مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش
ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه تحقیقات بازاریابی خدمات دستگاههای کارتخوان
برنامه ریزی یکپارچه زنجیره ارزش و کانالهای توزیع شرکت ماگنولیا
تعیین تعرفه مناسب خودرو سواری
تجزیه و تحلیل محیط رقابتی شرکت باطری نیرو
ارائه مشاورههای کلینیکی حوزه بازاریابی و فروش به بسیاری از شرکتهای خرد، کوچک و متوسط